This is a tutorial on how to download and use GamePlayer to hack iOS mobile games. (Unlimited gmes, money ect in offline single player games)
Top iOS Game Hack Tools:
GamePlayer App:
Find Cheats:

GamePlayer is an awesome game hacker app that allows the user to scan game memory of iOS games for certain values, such as gems, money, gold, skill points, helath ect and change those values.

Brawls Stars Hack:

This cheating tool app will require a jailbroken device and there is no way to do this kin of thing without jailbreak. Even iOS game mods only work with an unlocked iOS device or on an iOS emulator.

I hope this tutorial has showed you how to hack your favorite games and enjoy!

Nguồn:https://gameauland.com/

49 Comments

  • Assem Darwishe
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Hey people, don't believe all kinds of Youtube videos. Gamecrook is the one and only real site from where you may get real free coins and gems.

  • Yoyomaster80
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    0:49 he has a jailbreaked phone 🤦‍♂️

  • mashroob
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    1. It’s a jailbreak app. He does not say this in the title.
    2. It also looks like a virus.

  • David Braitmaier
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Sriiiii values

  • EROS 88
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    That’s not an iOS LOL

  • Ethan Bauer
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    i wish he would stop calling it hacking its spoofing there is a huge difference

  • ClausE
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    0:49 dont think we aint see that

  • James Taylor
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    He is on a laptop

  • Biggy-T
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    That’s a damn android

  • Cary Villarruel
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    I have vision problems do you have step by step written on how to do it???

  • Potato Planet
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    It only works on jailbrake devices

  • Retr0TheKing 1818
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Your shit and your channel is to

  • Godlyy 1600
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Tf u got a android u scam

  • Ahmad Yasin
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    That an Android ! Not an iPhone 🤦

  • GOBL1NN
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Your a dumb fuck

  • orefinder Fortnite and more
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    It’s not working i am on iOS 12.0.1

  • i’m not a qt
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    lmao but you got an android 🤡

  • Lino sтγlɑвzɨνɨ
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    i can't use cydia now R.I.P 😭😭

  • dxzefulfilled
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    To everyone that is mad and confused, he has a jailbroken iOS device made to look like an android device.

  • Chư giới bát
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    12.2

  • Triadii Official
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    This makes no sense at all! You did not even demonstrate downloading on your iPhone at all, u were using a computer at the website, why? Please make another video but clearer and step by step. I do not even trust this tutorial at all.

  • UNKNOWN WARRIORS
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Omg Android

  • MR๛『DHMAN』
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    How we hack pubg

  • lol you mad Bro
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Bruh wtf is you talking about you got a droid

  • Hockey Tests
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    If i go to the link that u have first in desc and try to download game gem im not sure but it looks little supicious iam scared if i get virus

  • Uncle Ian
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    How you get cydia

  • Ez4Pro
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    I love how u say 3

  • Jake with cats
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Is it safe

  • Six Gaming FL
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Game player is also for ios

  • Its Niqueee
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    It fake you suck just give up

  • Sunny Ly Games
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    How you download this game and it have a jail break tooo!!!!!!

  • Evan Quinn
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    U have to jailbreak

  • Mobile Glitcher07
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    OMG THESE NEVER WORK

  • Liquixs _
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Fortnite vbucks

  • Justin Samurai
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    How do you download game player

  • mohammed karem
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Fake video 👎

  • Kiyan Lane
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Thanks a lot I just hacked simcity and restaurants story you the best

  • Super Guest5291
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    it like cheat engineer for pc

  • Xx raptor Playz xX
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    hope i dont have a purged app again

  • GeheimEnno
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    I cant download how i do Use the App ? I cant get the App

  • Cytrynek
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    You earned a sub

  • TSL JeFIKa
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    is it work on ios?

  • Lisavagefat King
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Stop at 2:24 u will see it’s an Android with that fake ass shit

  • LOL
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Noooooooooooo

  • LOL
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    This guy lies

  • Jharayn Ramos
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    Lol edited😂

  • Bianca Luna
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    crap fake

  • Lovell
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    FIND SHIIIIT 3:00

  • Itss. yoee
    Posted March 23, 2020 9:43 pm

    DOES ANYONE KNOW HOW THE DOWNLOAD THE GAME “Operate Now:Hospital” with unlimited money👏🏼👏🏼👏🏼

Leave a comment