Here’s how to transfer your Clash of Clans village to a new phone with a Supercell ID. Transfer from iPhone to Android, or from Android to iPhone in 2018 and 2019. This works on any device and for every game Supercell makes.

Create a Supercell ID, then you’ll always be able to restore your village on any device. Supercell created this new ID system in 2018, and we recommend all players take advantage of it today.

Read more at
Don’t forget to subscribe, or hit the notification bell so you don’t miss our next video!

Nguồn:https://gameauland.com/

Xem Thêm Bài Viết Khác:https://gameauland.com/mobile

41 Comments

  • Reign cedrick Dimaano
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Sir how to open or login in Android acc from ios

  • Tips And Trick Clash of Clans
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    dumbest video ever saw like what bro

  • Richard Bridgeman
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Thank you so much will use this now! 🤗

  • Paul TheGamer777
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Thank you so much it worked! Finally i transferred my coc acc from Ipad to My Android phone.. Lmao😆😂.. Btw thanks!

  • Ali Alnajar
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Thanks you so Much

  • Adrian Acosta
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Thx

  • BigManDexter
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Thank you

  • Luffy Theweeb
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    lest go it worked, i moved from andriod to apple

  • Tracy Lynn
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Worked like a charm, my hubb5 is happy.

  • Rishee Kasabwala
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    But I’ve seen you tubers have like this icon and if they click it it gives them all their other accounts and they could chose one and login into it

  • Khmer Susu
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    how to change account clash of clans android to ios 2020

  • Julius Fuentes
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Tutorial how to switch account iphone to android phone

  • eagle247
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    I just got new phone

  • Devin Sivasubramaniam
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    thanks alot man

  • C1utch RHINO
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    E

  • chessey oranges
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Omg man thx alot bc i had my main acc on my moms apple phone then i got a phone then i transferred it thx alot

  • PXPI_GERA
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    It’s not transferring my old base to my new phone

  • G_O_O_D___B_Y_E
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Man thanks so much, this helped a lot

  • Ismail Ismail
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Verry verry thanks bro 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  • xiemanox
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Hello, if i am using 2 emails- one for Clash of Clans and one for Clash Royal, can i use same supercell id or i need two iD?

  • SimonPlayzRoblox
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    It didn't send me a code when I got the email

  • T P
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    I have two villgages i conneted two of them on the same super cell id how i can fix that ?can i cancel my super cell id to restor my village?

  • MasterYT
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    At 0:36 what if I clicked cancel?? I did it 😭 and I lost my th9 account it was maxed out 😭 please help

  • FortNuty Boi
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Doesn’t work

  • It’s Me Snakeub
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Thank you

  • Gucci-B
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Gotta at chem Mobile you know it’s you iosuser

  • Golden Apple
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    tysm!

  • Keshar Choudhary
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Kuch bhi Nobda Giri

  • DopeKidGirl Gamer
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    This helps alot

  • Lanz Suarez
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    I tried verifying for the super cell account but I want to use the same email but it won’t let me use the same email twice. Help Please

  • John Riederer
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Ya but when I do it, it says this email is already In use with another device?!

  • San Animations
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    I'm on iOS tho

  • Silent Killer
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Can anyone pls tell me how to transfer my account from one gmail to another ?

  • Danny
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    4:12 head reveal lol

  • Gameplay Over
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    👍

  • Lewis Jones
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Thank you so much, this helped a lot!

  • Ye._.Tobbster 69
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    My dose not say load village plz help

  • Ginia Gambala Vlog
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    i cant get my old acc its really sad i cant get my code just always say that someone attempt to try to open your acc thats it no code 😓

  • Junior
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    What if it says that my gmail with that account already has a supercell and it won’t work to load the account

  • -Raindix-
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Someone attempted to log in with this email address, but there is no Supercell ID associated with it. You can create a new Supercell ID with this email address or log in with a different one.

    i can't take back my acc please help me

  • Faulty
    Posted February 9, 2020 12:34 am

    Bruh I logged in with m low level acc and now if I try to use my id on my Android it connects to the new iPhone low level acc 😔

Leave a comment